365 dagar kvar

Godkväll!
Efter inte alltför mycket tjat av allmänheten tar jag nu tummarna ur whatever och gör ett inlägg. Eloge, hallåå!
Vad har EH been up to sen senast? Jag har hunnit gråta på Boda Borg pga sjukt mycket ångest över banorna/rummen (Har ju för er som inte vet det en sån otrolig klaustrofobi och hatar mörker). Long story short, det gick över. Haha!
Vi har varit till Rosvik för att fira min lillasyster Amanda som fyllt 8 år och träffade då även en stor del av släkten. Där saknades bara Linus och Erin som bor i Kanada, lite svårt att komma över på söndagsfika då såklart!
I lördags kom Mändi hit och vi lagade tacos och kollade på Mello! Mysigt, så skönt att hon är hemma nu!
 
Idag har vi varit och kollat på "Zootropolis" med mina systrar. Det var Amandas present som hon valde av oss!
Den levde upp till mina förväntningar! Emilia och animerade barnfilmer går verkligen hand i hand. Jag älskart! Skrattar nog mer än knattarna, haha.
Har förresten gjort en så god sallad med kräftstjärtar och gröna linser till lunch de senaste dagarna. Prova om ni vill, det är såååå gott. Ta lite valfria grönsaker/vad ni nu vill ha blanda i dessa två med förslagsvis caesardressing. Mums!
 
Just nu matar jag mig själv med Thailands-vloggar och "resan dit"-videos. Idag är det 365 dagar kvar. Ett år tills man äntligen är där. Åh vad jag längtar!
Ska fortsätta med att kolla på det, kram på er!
Följ min blogg via Bloglovin Allmänt | |
Upp