Tisdag

Hallådär finisar!
Denna bruttan har inatt sovit 3 timmar. Vid 04.18 kollade jag på klockan och insåg rätt snabbt att jag inte skulle kunna somna om! Låg då och surfade runt på telefonen tills Emil vaknade där efter 06.
Jag har hunnit äta frukost (omg Henriksson äter aldrig annars frukost) och sminka mig! Att man kan bli så ringrostig av att inte festsminka sig/göra en ordentlig sminkning på flera månader. Men däremot får jag berömma mig för den snygga eyelinern jag lyckades med!
 
Om jag orkar tänker jag ta en promenad in till stan men med tanke på hur jag mår idag känns det väldigt avlägset.
Var så glad imorse, tänkte skapa en youtube-kanal och gjorde mig fin men just nu känner jag mig som en degklump och det känns verkligen jättetråkigt. En promenad skulle göra gott men jag vill inte visa mig för folk, haha åh.
Hoppas ni har en bättre dag! Kram!
Följ min blogg via Bloglovin Allmänt | |
Upp