New in - Iittala ljuslyktor

Lånade Emils kamera, vilken jag förövrigt förstod mig på förvånansvärt bra, för att ta bilder på dessa godingar. Jag kan ju däremot inte säga att jag är någon vidare fotograf men det blir ju mycket snyggare än mobilbilder, am I right?
Dessa inhandlade vi på cervera i lördags samt en lökskärare (som går att använda till det mesta såklart) för det presentkort vi fick av min moster och "morbror". Tusen tack! De kommer bli så fina intill ananasen på hyllan i hallen.
För er som vill ha likadana eller är sugna på någon annan färg kan köpa dessa för 139kr styck. Jag blir nästan sugen på en grå eller marinblå att lägga till men det känns nästan lite för mycket. Det får börja såhär!
 
Nu längtar jag efter Emil! Det slog om här på eftermiddagen och nu känner jag mig inte ledsen alls. Och nu vill jag bara pussas och kramas så mycket jag bara kan, det skriker i mig, haha.
Jag vet inte ens vad jag var ledsen över innan. Men man får ta och acceptera att det ibland inte finns någon förklaring, ibland behöver kroppen bara rensas! 
Som sagt, Henriksson längtar efter sin Persson så nu tänkte jag städa undan det jag har lyckats stöka fram. Kramar!
Följ min blogg via Bloglovin Allmänt | |
#1 - - Helene:

Snygga! :D

Svar: Ja de är jättefina!! Väl värda sina 139 kronor! :)
Emilia Henriksson

Upp