Fredag - Lördag - Söndag

Hej kompisar! 
Vilken mysig helg vi har haft. Mitt humör har dock gått upp och ner och jag förstår inte vad det är som pågår! Jag märker ju själv att jag brusar upp mig eller oroar mig för ingenting. En stor eloge till min fantastiska pojkvän som orkar med mig trots detta. ♥
 
I fredags åkte jag in och käkade sushi med Annis! Sen traskade vi runt på stan och jag hittade både det ena och det andra. Bland annat det på högra bilden och en selfie-stick för endast 20 kronor på Åhlens!
Efter det kom Emil in till stan och vi for och handlade på Willys! Vi köpte då grekiskt lantbröd och lite annat småplock som vi åt till middag/kvällskäk.
I lördags åkte vi till Ikea och köpte lite välbehövliga saker. Jag längtar verkligen tills vi byter bänkskiva i köket, det blir nog någon kväll i veckan! Sen åkte vi till Kalix och åt middag med min faster och farmor, mysigt!
Igår, på alla hjärtans dag, väckte jag Emil med det goda på bilden till vänster. Sen fick han även öppna paketet på bilden! Under dagen hade vi planerat att fara och basta och sen äta tacos! Och trots att mitt humör svek mig så fick vi ett mysigt avslut på dagen. Blir lite besviken på mig själv men det kan ju bara bli bättre!
 
Idag har jag vaknat 10, skönt att inte sova bort dagen. Tog då en energidryck, läste lite i Molnfri bombnatt (som jag nu fått skickad av ingen mindre än författaren själv) som även är signerad av Vibeke, lycka!
Vid 11 började jag städa sovrummet och då jag höll på att svimma där vid klockan halv två bestämde jag mig för att ta en paus och äta lunch! Nu är jag klar så jag ska fortsätta städa så att det är fint när Emil kommer hem. 
Kram på er!
Följ min blogg via Bloglovin Allmänt | |
Upp