Tisdag

21 dagar sen jag bloggade sist, duktiga jag! Under dessa dagar har jag hunnit vara på intervju för systembolaget, kryssning från Stockholm till Åland och tillbaka och besök i mina föräldrars stuga & Emils föräldrars stuga!
 
Förrförra torsdagen ringde min fantastiska pojkvän och sa att vi skulle fara och kryssa på fredagen. Som de tidsoptimister vi är (Emil skulle nog snarare säga att det är jag som är tidsoptimisten, hehe) åkte vi halv sju på morgonen. Incheckningen i Stockholm skulle göras senast 17.00! Men på något vänster hann vi och lyckades även "spara in" 30 minuter! Tydligen så var det 21-årsgräns, ändå var det barn och tonåringar på båten? Aja, jag fick följa med ändå, haha.
När vi kom till vårt rum så tog Emil en dusch och jag fixade mig inför buffén. 21.00 gick vi till Viking buffén och blev båda två rätt berusade på vin och öl. Det var en sån sjukt god buffé men min mage ville inte sammarbeta så jag fick inte i mig allt jag hade velat prova. Efteråt var vi båda två jättetrötta så vi gick direkt till rummet och mös på innan vi somnade! 
Väl i hamn igen åkte vi till Bollnäs och jag fick se vart han bott tidigare och sånt där. Fick även världens godaste pizza, mums! 
 
Imorgon ska jag till Rosvik och umgås med Ella! Vi ska hem till mina föräldrar och mysa med kattungarna och äta en vegansk middag. 
Kram på er!
Följ min blogg via Bloglovin Allmänt | |
Upp