Blir brun, får fräknar och dricker breezer!

Hejsan! Igår njöt jag som bara den hela dagen i solen med mamma. Äntligen var det sol på min lediga dag. Så att det idag är lite disigt gör mig ingenting! 
Pressade ca 2-3 timmar och jag har redan blivit väldigt brun. Italienska gener, thank u! Självklart längtar jag dock till varmare breddgrader och vågor som slår mot strandkanten, jag vill bara åka utomlands nu nu nu. Men tyvärr blir det nog ingen utlandsresa i år!
 
Igår var det pappas födelsedag, så vi firade honom med lite smörgåstårta (som jag inte åt pga tycker inte om smörgåstårta)! Emil kom även hit igår efter jobbet och spenderar resten av veckan här. Så efter smörgåstårtan åkte vi in till stan för att han skulle lämna lite papper på jobbet och hämta ett par andra skor. Tog en runda på coop för att hitta en Schwarzwaldtårta och sedan fick jag köpa mat på Max. 
Åkte hem igen och åt tårta, sen la vi oss i sängen och kollade på Vänner innan Emil somnade. Jag själv låg vaken till 12 men somnade rätt snabbt, skönt!
 
Idag händer inte så mycket, väntar på att Emil ska sluta. Kanske bio ikväll, är nyfiken på nya Jurassic world, men vi får se! Imorgon jobbar jag 11-14 och sen kommer nog Fanny hit och joinar oss ett tag.
I helgen jobbar jag både lördag och söndag så inga planer har gjorts, ska bara chilla!
Följ min blogg via Bloglovin Allmänt | |
Upp